Confidențialitate

 

Politica de confidențialitate a website-ului ”www.tabitatour.ro”

Politica de confidențialitate vă informează despre informațiile pe care le colectăm de la dumneavoastră atunci când utilizați site-ul nostru. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator de date personale și, prin lege, suntem obligați să vă furnizăm informații despre noi, despre scopul și modul în care folosim datele dvs. și despre drepturile pe care le aveți asupra datelor dvs. personale.

Politica și practicile noastre de protejare a datelor se focusează pe procesarea, schimbul și stocarea corespunzătoare și legală a informațiilor cu caracter personal și totodată pe asigurarea confidențialității, integrității și disponibilității.

Prin urmare, prin lectura politicii de confidențialitate, veți afla toate drepturile dumneavoastră și toate informațiile în legătură cu prelucrarea datelor personale.


Politica de confidențialitate a datelor se bazează pe următoarele principii de protecție a datelor:

1. Procesarea datelor personale se va face într-o manieră legală, corectă și transparentă;
2. Colectarea datelor personale se va face numai în scopuri specificate, explicite și legitime și datele nu vor fi procesate mai departe într-o manieră incompatibilă cu acele scopuri;
3. Colectarea datelor personale va fi adecvată, relevantă și limitată la informațiile necesare scopului procesării;
4. Datele personale vor fi reale și, acolo unde este necesar, actualizate;
5. Se vor lua toate măsurile necesare pentru a se asigura că datele incorecte sunt șterse sau corectate fără întârziere;
6. Datele personale vor fi păstrate într-o formă ce permite identificarea persoanei vizate și pentru o perioadă nu mai lungă decât cea în care datele personale sunt procesate;
7. Toate datele personale vor fi păstrate confidențial și stocate într-o manieră ce asigură securitatea necesară;
8. Datele personale nu vor fi distribuite persoanelor terțe decât în cazul în care este necesar în scopul oferirii de servicii;
9. Persoanele vizate au dreptul de a solicita accesul la datele personale, rectificarea și ștergerea acestora, împotrivirea sau restricționarea de la procesarea datelor atât cât și de la dreptul portabilității datelor.


Datele personale:

Date personale înseamnă orice informație care poate fi legată de o persoană fizică identificată sau identificabilă (persoana subiect). Datele personale includ toate tipurile de informații directe sau indirecte (și anume utilizate în legătură cu alte date) ce se referă la persoana subiect, cum ar fi nume, data de naștere, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, etc.

 

1. Cine suntem noi?

Numele organizației:

TABITA TOUR S.R.L.

Număr înregistrare Registrul Comerțului:

J06/395/2002

Cod unic de identificare:

15027110

Adresa sediului:

CALEA MOLDOVEI NR. 18, BISTRITA

E-mail:

office@tabitatour.ro

Telefon:

0263.215.500

 

Detaliile de contact ale responsabilului nostru cu protecția datelor (DPO) sunt:
e-mail: dataprotection@filadelfiagroup.ro, telefon: (+40) 749.996.407

 

2. Cum folosim informațiile dvs.?

2.1. Când folosiți site-ul nostru

Atunci când utilizați site-ul nostru pentru a căuta produsele și serviciile noastre și pentru a vizualiza informațiile pe care le punem la dispoziție, un număr de cookie-uri sunt utilizate de noi (cookies first party) și de terțe părți (cookies third party) pentru a permite funcționarea site-ului, pentru a colecta informații utile despre vizitatori și pentru a vă oferi o experiență cât mai bună în utilizarea site-ului nostru.

2.2. Ce sunt cookie-urile?

Cookie-urile sunt mici fișiere text care sunt plasate pe dispozitivul utilizatorului pentru a urmări modul de utilizare și a înregistra preferințele. Cookie-urile noastre nu conțin informații care pot identifica persoane. Colectăm anumite informații automatizat prin utilizarea cookie-urilor și tehnologiilor de urmărire cum ar fi adrese Internet Protocol (IP), tip de browser, Furnizor Internet (Internet Service Provider – ISP), referințe/ieșiri pagini, paginile vizualizate pe site-ul nostru (ex. pagini HTML, grafice), sistem operare, data/ora și/sau seria de click-uri pentru a analiza trendul ca ansamblu și a administra site-ul. Utilizatorii site-ului pot controla folosirea cookie-urilor la nivelul browser-ului, dar dacă utilizatorul decide să dezactiveze cookie-urile această acțiune va determina o limitare a anumitor caracteristici și funcții în website-ul și serviciile noastre.

Unele dintre cookie-urile pe care le folosim sunt strict necesare pentru ca site-ul nostru să funcționeze și nu vă cerem consimțământul de a le introduce în calculatorul dvs. Aceste cookie-uri sunt prezentate mai jos.

Numele cookie-ului

Scopul

Informații suplimentare

laravel_session

Utilizat pentru a identifica o instanță de sesiune pentru un utilizator

Expiră: Eliminat la sfârșitul de sesiune

XSRF-TOKEN

Metoda de securitate utilizata in solicitarile de falsificare a site-ului. Se utilizeaza pentru securitate.

Expiră: Eliminat la sfârșitul de sesiune

 

Cu toate acestea, pentru acele cookie-uri care sunt utile, dar nu strict necesare, vom cere mereu consimțământul dvs. înainte de a le plasa. Acestea sunt:

Numele cookie-ului

Scopul

Informații suplimentare

_ga

Google Analytics: folosit pentru a distinge utilizatorii.

Expiră: 2 ani

Furnizor: google -analytics.com

_gat

Google Analytics: folosit pentru reduce viteza de solicitare.

Expiră: fiecare 1 minut

Furnizor: google -analytics.com

_gid

Google Analytics: folosit pentru distinge utilizatorii.

Expiră: 24 ore

Furnizor: google -analytics.com

_hjIncludedInSample

Folosim un serviciu numit HotJar pentru a colecta date despre călătoria vizita-torilor prin site-urile noastre și zonele site-ului care primesc atenție. Acest lucru ne ajută să optimizăm designul site-ului.

Expiră: Session

Furnizor: hotjar.com

ads/ga-audiences,

ads/user-lists/#

Folosit de Google AdWords pentru a afisa reclame cu ofertele noastre celor care au vizitat site-ul nostru.

Expiră: Session

Furnizor: google -analytics.com

collect

Folosit pentru a trimite date către Google

Google Analytics despre statisticile vizitatorilor.

Expiră: Session

Furnizor: google-analytics.com

IDE

Folosit de Google DoubleClick pentru înregistrare și raporteaza acțiunile utilizatorului site-ului după ce a văzut sau a făcut clic pe unul dintre anunțurile agentului de publicitate, în scopul de a măsura eficacitatea unui anunț și de a prezenta anunțuri relevante utilizatorului.

Expiră: Session

Furnizor: google-analytics.com

_PCCID

 

Utilizat pentru identificarea utilizatorilor. Se creaza la intrare pe site. Se utilizeaza pentru a asocia un identificator unic fiecarui utilizator pe site. Utilizat de catre PureChat

 

Cookie utilizat pentru statistica, cu e perioada de valabilitate de 5 ani.

Furnizor: Purechat.com

_PCCSID, _PCCSID_238897, _PCCSID_238897,_PCCSID_326225,_PCCSID_38803

Utilizat pentru identificarea utilizatorilor. Se creaza la intrarea pe site. Se utilizeaza pentru a a asocia un identificator fiecarui utilizator pe site. Utilizat de catre PureChat

 

Cookie utilizat pentru statistica, cu o perioada de valabilitate de 20 minute.

Furnizor: Purechat.com

_gfp_64b

Utilziat pentru statistica de catre Google DoucbleClick.

 

Epira la sfarsit de sesiune.

Furnizor: google-analytics.com

purechatAuthv5Visitor

Utilizat pentru autentificarea pe PureCha

 

Expira la sfarsit de sesiune.

Pe lângă cookie-urile pe care le folosim, lucrând cu terțe părți pentru a vă oferi o experiență oportună, acestea plasează diverse cookie-urile în calculatorul dvs., însă doar cu consimțământul dvs. Acestea sunt arătate mai jos.

Numele cookie-ului

Scopul

Informații suplimentare

_ga

Google Analytics: folosit pentru a distinge utilizatorii.

Expiră: 2 ani

Furnizor: google -analytics.com

_gat

Google Analytics: folosit pentru reduce viteza de solicitare.

Expiră: fiecare 1 minut

Furnizor: google -analytics.com

_gid

Google Analytics: folosit pentru distinge utilizatorii.

Expiră: 24 ore

Furnizor: google -analytics.com

_hjIncludedInSample

Folosim un serviciu numit HotJar pentru a colecta date despre călătoria vizita-torilor prin site-urile noastre și zonele site-ului care primesc atenție. Acest lucru ne ajută să optimizăm designul site-ului.

Expiră: Session

Furnizor: hotjar.com

ads/ga-audiences,

ads/user-lists/#

Folosit de Google AdWords pentru a afisa reclame cu ofertele noastre celor care au vizitat site-ul nostru.

Expiră: Session

Furnizor: google -analytics.com

collect

Folosit pentru a trimite date către Google

Google Analytics despre statisticile vizitatorilor.

Expiră: Session

Furnizor: google-analytics.com

IDE

Folosit de Google DoubleClick pentru înregistrare și raporteaza acțiunile utilizatorului site-ului după ce a văzut sau a făcut clic pe unul dintre anunțurile agentului de publicitate, în scopul de a măsura eficacitatea unui anunț și de a prezenta anunțuri relevante utilizatorului.

Expiră: Session

Furnizor: google-analytics.com

_PCCID

 

Utilizat pentru identificarea utilizatorilor. Se creaza la intrare pe site. Se utilizeaza pentru a asocia un identificator unic fiecarui utilizator pe site. Utilizat de catre PureChat

 

Cookie utilizat pentru statistica, cu e perioada de valabilitate de 5 ani.

Furnizor: Purechat.com

_PCCSID, _PCCSID_238897, _PCCSID_238897,_PCCSID_326225,_PCCSID_38803

Utilizat pentru identificarea utilizatorilor. Se creaza la intrarea pe site. Se utilizeaza pentru a a asocia un identificator fiecarui utilizator pe site. Utilizat de catre PureChat

 

Cookie utilizat pentru statistica, cu o perioada de valabilitate de 20 minute.

Furnizor: Purechat.com

_gfp_64b

Utilziat pentru statistica de catre Google DoucbleClick.

 

Epira la sfarsit de sesiune.

Furnizor: google-analytics.com

purechatAuthv5Visitor

Utilizat pentru autentificarea pe PureCha

 

Expira la sfarsit de sesiune.

_fbp

Folosit pentru a distinge utilizatorii. Acest cookie conține id-ul unic al utilizatorului.

 

_fbc

Acest cookie va fi scris doar dacă utilizatorul a ajuns pe pagină având parametrul “fbclid” în URL. Utilizat pentru a conecta evenimentele din pixelii de Facebook cu actiunea care a adus utilizatorul pe site.

 

Pentru mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor, consultați politica noastră privind cookie-urile. (hyperlink)

2.3. Când trimiteți o solicitare prin intermediul site-ului nostru

Când trimiteți o solicitare prin intermediul site-ului nostru, vă solicităm numele dvs., numărul de telefon de contact și adresa de e-mail.

Utilizăm aceste informații pentru a răspunde cererii dvs., inclusiv furnizarea de informații despre produsele și serviciile noastre. Putem să vă trimitem un e-mail de mai multe ori după ce ați făcut o solicitare, pentru a ne asigura că am răspuns la întrebarea dvs. și pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor noștri.

 

Cand vizitezi website-ul www.tabitatour.ro, colectam automat anumite informații, care includ, dar nu se limiteaza la adresa ta IP, informații cookie, mai exact data și ora la care ai accesat serviciile noastre, informatiile despre sistemul de operare al computerului tau, cum ar fi setarile privind limba si locatia de unde accesezi serviciile noastre.

 

Menținem e-mailurile venite din solicitări timp de doi ani, după care sunt arhivate în siguranță și păstrate timp de cinci ani, când le ștergem. Înregistrările de tip CRM sunt păstrate timp de trei ani de la ultimul contact cu dvs.


2.4. Când achiziționați un serviciu de pe site-ul nostru

Cand comanzi sau achizitionezi un serviciu de pe site-ul nostru, iti vom cere sa ne furnizezi informații cu caracter personal, inclusiv numele si prenumele, data nasterii, sexul, adresa, detaliile documentului de identitate folosit in calatorie (carte de identitate sau pasaport), numarul de telefon, adresa de email, informatii cu privire la cartea de credit si nationalitatea, detaliile pentru facturare, inclusiv CNP, o copie a cartii de identitate a persoanei care plateste cu numerar/card prin POS-ul de la receptia noastra.

De asemenea, înregistrăm adresa IP (Internet Protocol), care este adresa calculatorului dvs. pe Internet.

Vom folosi informațiile dvs. pentru a verifica detaliile cărții de credit pentru achiziția dvs., pentru a procesa comanda dvs. și pentru a presta serviciile către dumneavoastră. De asemenea, vă vom trimite o factură prin e-mail și putem utiliza numărul dvs. de telefon pentru a vă contacta în legătură cu achiziția dvs.

Solicităm aceste informații pentru a procesa plata, pentru a vă livra produsele sau serviciile și pentru a îndeplini solicitarea dvs.

Informațiile dvs. sunt stocate pe site-ul nostru și pe serverul nostru cloud, ambele cu sediul în cadrul Uniunii Europene. Detaliile cărții dvs. de credit sunt transmise unui terț procesator de plăți care are sediul în UE. Nu păstrăm informațiile despre cardul dvs. de credit.

Menținem informațiile dvs. legate de comandă pentru o perioadă de 5 sau 10 ani, în conformitate cu prevederile legale.

Cand achizitionezi un serviciu sau ceri o oferta de pe site-ul nostru, poti face o calatorie cu alte persoane, ale caror detalii ni le furnizezi ca parte a procesului de rezervare sau poti achizitiona un serviciu in numele altcuiva. In aceste conditii, este responsabilitatea ta sa te asiguri ca persoana ale carei date cu caracter personal le-ai furnizat este informata despre acest lucru si a inteles si a acceptat modul in care folosim informatiile respective, conform descrierii din Politica de confidentialitate.

 

2.5. Abonarea la newsletter-ul nostru

Când trimiteți o solicitare de abonare la newsletter-ul nostru vă solicităm adresa de e-mail iar datele privind locatia sau alte detalii cu privire la preferintele tale de calatorie poti sa le refuzi. De asemenea, veți bifa și un Acord de comunicare comercială prin care vi se vor arăta pe scurt categoriile de date prelucrate, durata stocării și drepturile dumneavoastră, în cazul în care ați sărit peste lectura acestei politici de confidențialitate.

Utilizăm aceste informații pentru a vă transmite ultimele știri, proiecte și alte informații de interes.

Prin intermediul abonării la newsletter, datele sunt stocate și procesate până la retragerea consimțământului dumneavoastră. Puteți să vă retrageți consimțământul oricând printr-o solicitare transmisă prin adresa de e-mail sau prin efectuarea unui click pe casuța dezabonare care se va afla la finalul fiecărui newsletter pe care ți-l trimitem. Datele personale colectate nu se mai divulgă altor persoane.

2.6. Ce facem cu datele personale?

a) Furnizarea serviciilor noastre

In primul rand, folosim datele tale cu caracter personal pentru a-ti furniza serviciile de calatorie pe care le-ai comandat.

b) Comunicarea cu tine

Utilizam datele tale cu caracter personal pentru a te contacta in legatura cu serviciile pe care le-ai achizitionat de la noi. Este posibil sa te contactam prin email, posta, telefon sau prin mesaje text. Metoda depinde de informatiile de contact pe care ni le-ai impartasit anterior si de metoda prin care ne-ai contactat.

Motivele pentru care te-am putea contacta includ:

  1. gestionarea serviciilor de calatorie pe care le-ai achizitionat;

  2. confirmarea, din partea ta, a detaliilor calatoriei tale;

  3. oferirea, in mod gratuit, a serviciilor noastre de consultanta pentru serviciile legate de calatoria achizitionata

  4. raspunsul la sau gestionarea oricaror cereri din partea ta;

  5. trimiterea, catre tine, a unui chestionar sau invitatia de a ne oferi o recenzie a experientei avute cu noi, in urma achizitionarii serviciilor noastre;

  6. trimiterea, catre tine, a altor informatii sau materiale administrative, legate de serviciile pe care le-ai achizitionat;

c) Activitati de marketing

Utilizam datele cu caracter personal furnizate de tine pentru activitati de marketing, care pot include:

  1. utilizarea adresei tale de email, pentru a-ti trimite buletinul informativ (Newsletter) cu privire la produsele si serviciile noastre. Poti sa te dezabonezi de la comunicarile de marketing prin email, in orice moment, facand click pe link-ul dezabonare, inclus la finalul fiecarui email;

  2. pe baza informatiilor suplimentare pe care alegi sa ni le furnizezi (prin intermediul formularului nostru de abonare la newsletter, care se gaseste pe homepage site: www.tabitatour.ro, putem include in Newsletter-urile noastre oferte personalizate, pentru a iti permite sa alegi dintre cele mai bune oferte care te-ar putea interesa;

  3. daca participi la alte activitati promotionale pe care le desfasuram, vor fi utilizate informatii relevante pentru administrarea acestor activitati;

  4. ocazional, este posibil sa iti cerem sa participi la cercetari de marketing. Cand esti invitat sa participi la astfel de cercetari, vei primi toate informatiile necesare pentru a intelege care sunt datele cu caracter personal colectate si cum datele tale cu caracter personal sunt utilizate in continuare.

Este necesar sa ai cel putin 16 ani pentru a te abona la comunicarile noastre de marketing prin email.

d) Scopuri juridice

În anumite situații putem fi nevoiți să dezvăluim date personale ca și răspuns la cererile autorităților de supraveghere pentru a îndeplini cerințe legale. De asemenea vom divulga informații personale daca este cerut de lege, de exemplu pentru a ne conforma cu o citație sau alte procese legale, atunci când considerăm de bună credință că divulgarea datelor este necesară pentru a ne proteja drepturile, siguranța clienților sau siguranța celorlalți, investigarea fraudelor sau ca răspuns la o cerere a autorităților publice.

Este posibil sa utilizam datele tale pentru a ne respecta obligatiile legale impuse de autorități, cum ar fi de exemplu, obligații privind păstrarea înregistrărilor, a documentelor justiticative potrivit legii contabilității și altele. În această situație, temeiul prelucrării este impus de interesul public.

De asemenea, este posibil sa iti utilizam datele, daca este necesar, cu scopul de a respecta ordinele instantelor de judecata.

e) Securitatea sediului nostru

Folosim un sistem de supraveghere video, pentru a asigura securitatea sediului nostru, in scopuri legate de siguranta persoanelor si securitatea cladirilor si a proprietatii. Pentru sprijinirea acestor scopuri, supravegherea video este folosita in fiecare agentie. Sistemul de supraveghere video reprezintă și un instrument de protectie a datelor și este folosit pentru monitorizarea zonelor exterioare si interioare ale birourilor noastre, acolo unde nu exista asteptari rezonabile privind viata privata.

f) Interese legitime

Este posibil sa iti folosim informatiile pentru interesele noastre legitime, pentru a-ti putea oferi cel mai bun si adecvat continut al site-ul web, al email-urilor si buletinelor informative, pentru a imbunatati si promova produsele si serviciile noastre si continutul site-ului nostru web si pentru monitorizarea apelurilor, in scopuri administrative, inclusiv pentru securitatea sediului nostru si in scopuri juridice, însă doar în baza consimțământului acolo unde se impune.


2.7. Distribuirea si divulgarea informatiilor cu caracter personal

Ca regula, tabitatour.ro nu va furniza (prin vanzare sau inchiriere) catre terti informatiile tale cu caracter personal. Cu toate acestea, tabitatour.ro va transmite informatiile catre terti, cand acest lucru este necesar in scopul prelucrarii datelor, cum ar fi urmatoarele cazuri:

  • Furnizorii de servicii de calatorie

Datele cu caracter personal necesare furnizarii serviciilor de calatorie pe care le-ai achizitionat vor fi transferate companiilor terte, pentru ca serviciile de calatorie comandate sa fie prestate, respectiv companiilor din cadrul grupului Filadelfia.

  • Furnizorii de servicii

Este posibil sa lucram cu parteneri de afaceri, care ofera servicii comercializate pe site-ul nostru (cazare, asigurare, furnizori de plati sau alte servicii legate de calatorii). In momentul in care achizitionezi un serviciu de la noi, anumite date cu caracter personal necesare pentru furnizarea unor astfel de servicii, cum ar fi numele si adresa ta de email, adresa de domiciliu, detaliile de plata si alte informatii relevante, pot fi transmise partenerilor nostri de afaceri. Datele transmise partenerilor nostri de afaceri sunt limitate la datele cu caracter personal necesare pentru furnizarea serviciului, conform celor stabilite de partenerii de afaceri.

  • Autoritatile competente

Este posibil sa divulgam date cu caracter personal institutiilor care aplica legea, in masura in care acest lucru este solicitat prin lege sau este strict necesar pentru prevenirea, depistarea sau urmarirea penala a infractiunilor si a fraudelor sau daca suntem altfel obligati, prin lege, sa facem acest lucru.

  • Alte situatii

In anumite situatii specifice, cand colectam datele tale cu caracter personal, este posibil sa iti cerem consimtamantul pentru transmiterea respectivelor date catre terti. In acest caz, te vom informa cu privire la o astfel de prelucrare si nu vom efectua transmiterea datelor inainte de a obtine consimtamantul tau.


2.8. Persoanele imputernicite cu prelucrarea datelor personale

Pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, putem utiliza persoane imputernicite pentru prelucrarea datelor personale, precum furnizori de solutii IT necesare pentru managementul afacerii, inclusiv solutii de contabilitate, furnizori de solutii de management contractual sau organizatori de conferinte. Vom incheia acorduri pentru prelucrarea datelor cu caracter personal cu toate persoanele imputernicite cu prelucrarea datelor personale, care vor include clauze corespunzatoare, care sa ne asigure ca acestea isi asuma obligatiile de a prelucra datele cu caracter personal (inclusiv obligatia de a le sterge) in acord deplin cu legile aplicabile si ca ofera o protectie adecvata datelor tale cu caracter personal.

În interiorul organizației sunt luate măsuri adecvate pentru siguranța și accesul la datele personale.

2.9. Durata stocarii

Am implementat masuri tehnice si organizatorice, pentru a organiza procesul si criteriile prezentate pentru stergerea datelor tale cu caracter personal.

Datele furnizate ar trebui păstrate nu mai mult decât este necesar. Datele personale vor fi păstrate 3 ani de la ultima comandă, ulterior urmând a fi șterse. Dacă există investigații care se derulează la momentul împlinirii termenului, aceste fișiere se vor păstra atât timp cât se va considera necesar.

Cu privire la datele prelucrate în scopuri de marketing și considerând faptul că subiecții au dat un consimțământ valabil, datele pot fi prelucrate până când subiectul își va retrage consimțământul.

Facturile care conțin date personale se vor păstra 10 ani, potrivit legii, iar datele personale mentionate in comenzi/contracte sunt pastrate atat cat prevede legea contabilitatii si legislatia in materie de arhivare.

Datele tale cu caracter personal vor fi sterse in momentul in care nu mai sunt necesare, in mod rezonabil, scopurilor autorizate sau atunci cand iti retragi consimtamantul (acolo unde este cazul). Cu toate acestea, vom retine datele tale cu caracter personal, acolo unde este necesar ca noi sa sustinem sau sa te aparam pe tine sau alte persoane impotriva oricaror revendicari legale, pana la sfarsitul perioadei relevante de pastrare sau pana cand revendicarile in cauza au fost solutionate.

Regulamentul prevede că datele vor fi prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.

2.10. Securitatea datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal sunt securizate impotriva amenintarilor si noi ne asiguram ca acestea sunt protejate de o infrastructura IT si masuri de securitate corespunzatoare. Mai mult decat atat, am implementat masuri interne, care ne permit sa descoperim, sa notificam si sa documentam incalcarile de securitate, in cel mai scurt timp posibil.

Daca descoperim orice incalcare a datelor cu caracter personal, care prezinta un risc pentru drepturile si libertatile tale, vom informa Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in termen de 72 ore. Vei fi informat cu privire la incalcarea datelor tale cu caracter personal, daca acest lucru duce la un risc ridicat pentru drepturile si libertatile tale.


2.11. Profilarea și procesele automatizate

Profilarea se realizează prin instrumentul de marketing Google Analytics. Acesta este un serviciu oferit de Google prin care se urmărește și se raportează traficul înregistrat pe site. Prin acest instrument se pot analiza date statistice legate de varsta, sex, ocupatie, limba etc.

În calitate de vizitator al site-ului nostru, ai posibilitatea de a alege din panoul de control al cookies-urilor opțiunea de a nu fi folosite cookie-urile de marketing.

Vânzările de bilete (achizițonarea unui serviciu de transport din site, iar mai apoi transmiterea unui email cu biletul în format PDF - reprezintă un proces automatizat deoarece niciun agent nu este implicat în acest proces), la fel și remarketing-ul (procesul prin care sunt targhetati automatizat acei clienti care au prevazut o interactiune cu site-ul nostru - proces realizat prin campanii Adwords, și care si-au dat consimțământul în acest sens).

 

3. Drepturile tale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Ne puteți întreba ce informații avem despre dumneavoastră și ne puteți cere să le corectăm dacă sunt inexacte. Dacă v-am cerut consimțământul dvs. pentru a procesa datele personale, puteți retrage acest consimțământ în orice moment.

Dacă prelucrăm datele dvs. personale pentru a îndeplini un contract sau în temeiul consimțământului, puteți să ne cereți să vă oferim o copie a informațiilor într-un format care să poată fi citit, astfel încât să îl puteți transfera altui furnizor.

Dacă prelucrăm datele dvs. personale pe bază de consimțământ sau de interes legitim, puteți solicita ștergerea datelor dvs.

Aveți dreptul să ne cereți să nu mai folosim informațiile dvs. pentru o perioadă de timp dacă credeți că nu facem acest lucru în mod legal.

În cele din urmă, în anumite circumstanțe, puteți să ne cereți să nu luăm decizii care să vă afecteze utilizându-vă prelucrarea automatizată sau profilarea.

Toate drepturile indicate se pot concluziona astfel: dreptul de acces la datele personale, rectificarea sau ştergerea acestora, restricţionarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, precum şi dreptul la portabilitatea datelor. Portabilitatea datelor presupune posibilitatea dumneavoastră de a ne solicita să transferăm toate datele pe care le deținem unei alte persoane indicate expres de către dumneavoastră.

Pentru a trimite o solicitare privind datele dvs. personale prin e-mail, poștă sau telefon, utilizați informațiile de contact furnizate mai sus în secțiunea Cine suntem noi din această politică. Vom răspunde solicitărilor dumneavoastră în maxim 30 de zile de la data solicitării. In cazul in care vom avea nevoie de mai multe informatii de la tine sau daca intampinam dificultati in solutionarea cererii tale, te vom informa fara intarziere cu privire la faptul ca avem nevoie de mai mult timp pentru a efectua o analiza corespunzatoare a cererii tale.

 

4. Dreptul de a depune plângere

Dacă aveți o plângere cu privire la utilizarea de către dvs. a informațiilor dvs., am prefera să ne contactați prima oară pe noi, pentru a putea remedia în mod amiabil cererea. Cu toate acestea, puteți, de asemenea, să contactați Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal pentru Informații prin intermediul site-ului lor la http://www.dataprotection.ro/ sau să le scrieți la adresa:

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania

 


5. Transferul datelor cu caracter personal către o țară terță

Țară terță înseamnă o țară situată în afara UE. Nu transferăm direct date cu caracter personal într-un astfel de stat însă partenerii noștri (Google și Facebook) informează că respectă prevederile regulamentului european și oferă astfel, un standard adecvat de protecție a datelor.

 


6. Securitatea procesării

Vom procesa datele în mod sigur, vom aplica și menține măsuri tehnice adecvate pentru a proteja datele personale împotriva distrugerii sau pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces neautorizat, în mod special atunci când procesarea presupune transmiterea datelor printr-o rețea atât cât și împotriva oricărei alte forme de procesare ilegală. Întrebări legate de securitatea datelor personale pot fi trimise către adresa de e-mail indicată mai sus .

Eventuale e-mailuri de marketing pot fi trimise doar cu consimțământul dumneavoastră expres. Această formă specifică de consimțământ trebuie dată în mod liber, informată specific și precis. Aceste cereri sunt îndeplinite atunci când ați optat să primiți e-mailuri de marketing (ați aprobat activ).

Veți avea mereu dreptul de a obiecta, la cerere și fără costuri, la procesarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct fără a trebui să furnizeze justificări concrete.

E-mailurile de marketing conțin informații pe care le considerăm interesante pentru dumneavoastră, atât cât și știri de ultimă oră legate de produsele și serviciile noastre.

 


7. Actualizări la această politică de confidențialitate

Revizuim regulat și, dacă este cazul, actualizăm periodic această politică de confidențialitate atunci când intervin modificări în urma prestării de servicii. Dacă vrem să folosim datele dvs. personale într-un mod pe care nu l-am identificat anterior, vă vom contacta pentru a vă oferi informații despre acest lucru și, dacă este necesar, pentru a vă solicita acordul.

Vom actualiza numărul versiunii și data acestui document de fiecare dată când acesta este modificat.

Politică aprobată în data de:

24/05/2018

Politica devine operațională din data de:

25/05/2018

 

Politica și practicile noastre de protejare a datelor se focusează pe procesarea, schimbul și stocarea corespunzătoare și legală a informațiilor cu caracter personal și totodată pe asigurarea confidențialității, integrității și disponibilității.

 

Website-ul nostru este în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor (“GDPR”), (Regulament (EU) 2016/679).

Va multumim pentru interesul acordat fata de website-ul www.tabitatour.ro

Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate, vă rugăm să vă adresați la: Bistrita, str. Calea Moldovei nr.18, Bistrita-Nasaud, Telefon (+40) 749.996.407 sau la adresa de e-mail: dataprotection@filadelfiagroup.ro