Sfaturi utile

 

Pentru a avea o călătorie care să se desfășoare în cele mai bune condiții, vă prezentăm mai jos câteva sfaturi de folos.

 

✅ Înainte de a pleca la drum, vă rugăm, să verificați actele necesare:

• Carte de identitate/pașaport valabil;

• Părintele care însoţește un minor trebuie să aibă asupra sa o declaraţie a celuilalt părinte (o împuternicire);

• Pentru copiii însoţiţi de o altă persoană este nevoie de procură de la ambii părinţi și cazierul însoţitorului;

• Pentru pasagerii din Republica Moldova este necesar un pașaport biometric și viză.

* Mai multe informații găsiți aici: https://www.mae.ro/node/1422

✅ Informații cu privire la bagaj:

• Vă rugăm să păstraţi biletul și cuponul de bagaj până ajungeţi la destinaţie;

• Recomandăm să păstraţi obiectele de valoare bijuterii, electronice, acte și medicamente, în bagajul de mână;

• Manipularea bagajului de mână și supravegherea lui rămâne în sarcina dumneavoastră.

Rețineți! În timpul călătoriei nu este permis accesul la cala de bagaje.

 

✅ Îmbarcarea:

Îmbarcarea se face înainte cu 30 minute de plecarea autocarului. Vă rugăm să fiţi prezenţi la ora stabilită.

✅ Debarcarea:

În momentul debarcării, este necesar să prezentaţi cuponul de bagaj pentru eliberarea acestuia din cală.

*** Orele de sosire la destinație pot fi influențate de timpul de așteptare din fiecare vamă, dar și condițiile de trafic.

*** Vă recomandăm să verificați bagajul de mână înainte să coborâți din autocar.

✅ Transferul:*

• Transferul este influenţat de ora de sosire a autocarului și se efectuează în funcţie de destinaţia pasagerului;

• În funcţie de rutele de călătorie, transferurile se pot face în: Bistriţa, Ploiești, Brașov, Simeria și Arad.

* transfer = schimbare cu tot cu bagaje dintr-un autocar întra-altul. ATENȚIE! Pasagerii trebuie să se mute cu toate bunurile în autocarele de transfer.

✅ Facilități pe care le aveți în autocarele Tabita Tour:

• Prize, filme, muzică;

• Televizioare/ LCD-uri, radio, sistem climatronic, sistem de încălzire independent, scaune rabatabile cu tetiere, măsuţe, suport pahare;

• Design elegant, interior realizat cu materiale de calitate.


✅ Reguli de conduită în autocar:

• Pentru siguranţa dumneavoastră, vă rugăm să rămâneţi pe scaun și să folosiţi centura de siguranţă;

• Nu deranjaţi pe ceilalţi călători sau personalul companiei;

• Să aveţi o igienă corporală corespunzătoare, pentru a nu crea o senzaţie de disconfort celorlalţi călători;

• Dacă ascultaţi muzică la dispozitivele proprii, vă rugăm să ajustaţi volumul muzicii, astfel încât să nu deranjeze ceilalţi pasageri;

• În autocarele Tabita Tour sunt interzise fumatul, consumarea băuturilor alcoolice și servirea mesei. Vă recomandăm să consumaţi fructe și snacks-uri;

• Vă rugăm să aruncaţi ambalajele în coșurile special amenajate din autocar, pentru a păstra curăţenia pe durata călătoriei;

• Nu deterioraţi sau murdăriţi autocarele, pentru ca următoarea călătorie să poată fi la fel de agreabilă;

• În caz de incendiu sau accident, vă rugăm să folosiţi ieșirile de urgenţă semnalate;

• Vă rugăm să utilizaţi toaletele amanejate în zonele unde se fac opriri;

• Nu vă îndepărtaţi de ceilalţi membri ai grupului pe durata pauzei și nu intraţi în contact cu persoane necunoscute;

• Vă recomandăm să nu participaţi la jocurile de noroc precum alba-neagra și altele!

• Nu cumpăraţi ţigări și alcool din locaţii neautorizate;

• Orice problemă survine pe parcursul călătoriei, vă rugăm să o sesizaţi reprezentaţilor companiei pentru a putea fi rezolvată.

✅  Sugestii și reclamații:

• Pentru sugestii și reclamaţii vă rugăm să vă adresaţi celei mai apropiate agenţii Tabita Tour: www.tabitatour.ro/agentii;

• În cazul unei reclamaţii, în termen de 30 de zile de la depunerea acesteia, veţi fi notificat dacă plângerea depusă este considerată întemeiată, respinsă sau analizată.

Reclamații transport pasageri: 0738 994 622 / reclamatii@tabitatour.ro

Reclamații colete: 0738 994 622 / reclamatii@tabitatour.ro

Echipa Tabita Tour vă stă la dispoziție pe tot parcursul călătoriei cu informații suplimentare.
Vă mulțumim și vă dorim o călătorie cât mai plăcută!